Is it wrong if i miss you?

Assalamualakum, 

Hari demi hari, dari saat ke saat, rindu masih tak hilang. Ingat senang ke? Bila dah 2 tahun kau berperang, berlawan dengan perasaan sendiri. Perlahan-lahan kau dah lupakan yang dulu dan dia datang. Bukan hanya menyinggah. Datang memberi terlalu banyak perhatian. Apa kau rasa bila kau tengah dahaga, tengah lapa, orang suapkan kauuu dengan air yang sejuk, makanan yang lazat. Tak ke suka? haha


Tapi tula, memula je macam bersungguh. Macam tak nak kehilangan. Acah macam takut gila laa kalau terputus hubungan. Sampai aku daripada takde perasaan terus sayang kau 90%. dan lepas tu kau hilang. Eh, sakit tahu tak sakit? Tapi kau macam takde perasaan. Memang aku boleh je jadi kuat, tapi hati aku ni rindu kau. Bukan sikit tau, banyak! 


Susah aku nak minat lagu-lagu ni, tapi lagu yang kau bagi aku dengar semua kena dengan jiwa, jadi kalau aku rindu, aku dengar je semua tu. Sedih memang la sedih. tapi takpela, dulu 2 tahun lepas lepas aku kecewa dengan ex sebelum kau, aku dah puas menangis. Jadi sekarang dah kering dah! Biar lah aku sedih macam mana sekalipun, dah kering. kau datang saat aku kecewa, kau ubatkan hati, lepastu kau hancurkan balik. Woo, pedih wei pedih. Kalau kau dekat, memang aku cubit cubit gigit gigit. Hahahhahaha

Miss you SS. 
Takdot aroh jiwo aku kental. hahahahahahha